GY. I. K.
Biztosítással kapcsolatban
-
Kötelező a biztosítás megkötése?
Utazási szerződésünk értelmében kötelező az utasbiztosítás megléte az útjainkon, melyet a túravezető indulás előtt jogosult ellenőrizni! Nem kötelező nálunk kötni, de irodánkban lehetőség van kedvezményes EUB betegség-, baleset-, és poggyászbiztosítás megkötésére. Sokan rendelkeznek manapság bankkártyás biztosítással, melyet szintén elfogadunk, de javasoljuk utazás előtt mindenki tanulmányozza át alaposan, hogy mire terjed ki, mire nyújt fedezetet, nehogy baj esetén meglepetés érje.
-
Mi az a storno-biztosítás? Kell?
Utazásképtelenségre vonatkozó biztosítást jelent. Ha kényszerűen le kell mondanod az utazást (baleset, betörés, haláleset, közeli rokon betegsége - megfelelő papírokkal alátámasztva), akkor a biztosító kifizeti a részvételi díjadra vonatkozó anyagi károd 80-100%-át. Javasoljuk a megkötését, mert nélküle a váratlan helyzetet súlyosbítja a veszteséged.Fontos! Megkötni csak akkor lehet, amikor jelentkezel az útra, és az első összeget kifizeted, azaz , amikor létrejön közöttünk az utazási szerződés!
-
Átutalással is tudok biztosítást kötni?
Igen. A biztosítási díj számlánkra történő átkönyvelését követően e-mailben az EUB honlapján keresztül küldjük el a kötvényt számodra. Fontos! A biztosításnak az általad kiválasztott út tudnivalóiban szereplő utasbiztosítási kategóriának kell megfelelnie!
-
Vis maior esetére lehet kötni biztosítást?
Vis maiorra nem lehet biztosítást kötni, mivel jellegéből fakadóan sem bekövetkezéséért, sem következményeiért nem felelős senki, így ezek nem róhatók fel senkinek. Amennyiben tehát egy eljárás során megállapítást nyer, hogy egy bekövetkezett esemény vis maior volt, az egyéni felelősség kérdését elvetik.
-
Magashegyi túrára milyen biztosítást lehet kötni?
Mivel a legtöbb biztosítás felső magassághatára 3500 méter környékéig terjed csak, ezért egyes útjainkra javasoljuk irodánkban megkötni az Európai Utazási Biztosító (EUB) Air & Cruise Outdoor elnevezésű utasbiztosítási termékét. Ez alapján a Biztosító kockázatot visel világ területi hatállyal kizárólag az Eupolisz Utazási Iroda által szervezett túrákra (a tengerszint felett legfeljebb 6.900 méteren történő trekking túrákra is), a Top kategórián belül feltüntetett összeghatárig.
Buszos útjainkkal kapcsolatban
-
Indulás előtt kapok még tájékoztatót?
Buszos útjainknál az indulás előtti napokban e-mailben küldünk ki tájékoztatót az utasoknak, melyben a túravezető összefoglalja a legfontosabb tudnivalókat, illetve megadja az elérhetőségét, hogy probléma esetén értesíteni lehessen.
-
Honnan indul a busz?
Buszos útjaink jellemzően Budapesten egy könnyen megközelíthető parkolóból indulnak. Az indulás előtti napokban mindig kiküldünk e-mailben egy tájékoztatót, melyben mind a találkozás időpontját, mind az indulás időpontját és helyszínét még egyszer megadjuk.
-
A jelentkezéskor bejelölt helyen fogok ülni a buszon?
Buszos útjainkon lehetőség van a neked tetsző hely lefoglalására, ezt jelentkezéskor kell irodánk felé jelezni. Természetesen a foglalásokat a jelentkezések sorrendjében tudjuk beosztani!
-
Vidéki vagyok. Van lehetőség útközben csatlakozni a csoporthoz?
Előzetes egyeztetés alapján van lehetőség a buszhoz útközben csatlakozni. Rendszerint nagyobb városok környékén, autópályák pihenőhelyein vesszük fel a vidéki utasainkat, amennyiben az útba esik.
-
Mekkora busszal fogunk utazni?
Kisbuszos útjainknál jellemzően 20 fős mikrobuszokkal utazunk, nagybuszos útjainknál (Korzika, Montenegro…) létszámtól függően 48-50 fős buszokkal megyünk. Ezek alatt nagybuszokat, de nem emeletes buszokat kell érteni.
-
Saját autóval szeretnék csatlakoznia csoporthoz! Kaphatok kedvezményt a részvételi díjból?
Útjainkat csomagtúraként értékesítjük, melynek az utazás is a része, így külön kedvezményt nem tudunk adni, hisz a helyedet nem értékesítjük, mivel vannak olyan túrák, ahol a túra kiindulása nem egyezik meg a végponttal, és buszunk hozza-viszi az utasokat. Amennyiben mégis külön szeretnél jönni, mindenképpen jelezd ezt irodánk felé! Köszönjük.
Jelentkezéssel kapcsolatban
-
Utazni szeretnék! Mi a jelentkezés menete?
Jelentkezés előtt kérjük olvasd el a programra vonatkozó részletes leírást és tudnivalókat. A legegyszerűbb módja a jelentkezésnek, ha az út oldalán a "JELENTKEZEM" gombra kattintasz. Menj végig a lépéseken, tájékoztatunk fontos információkról, elkérjük az utazáshoz szükséges adataidat, majd fogadjuk a foglalást. Interneten való jelentkezésedre legkésőbb az azt követő munkanapon küldünk egy visszaigazolást.A fizetésnek két módja van: készpénzzel irodánkban, bármely OTP-bankban, vagy átutalással. Utóbbi esetében, amint bankszámlánkra jóváírják az összeget, kiállítjuk a számlát és az utazási szerződéssel együtt elküldjük e-mail címedre.
-
Meddig lehet jelentkezni az útra?
Útjainknál feltüntetjük a jelentkezési határidőket. Ezeket tényleg érdemes betartani, mert sok útnál lehet, hogy várólistára sem tudunk már felvenni utána. A jelentkezési határidőn túl gyakran nem maradnak már szabad helyek, de vezetünk várólistát, így ha történik visszalépés, jelezzük a feliratkozónak.
Ha nincs a honlapon külön feltüntetve jelentkezési határidő, akkor közvetlenül az utazás előtt is lehet jelentkezni, de érdemes minél előbb jelezni felénk a részvételi szándékod, mert sok utunk annyira népszerű, hogy könnyen lemaradhatsz róla. -
Mit takar a törzsutas programotok?
Törzsutas rendszerünk alapján a harmadik Eupolisz utazást követően 5% kedvezmény jár, az ötödik utazást követően pedig már 10% a kedvezmény. Minden befizetett út egyenrangú, azonban egy utazás 5 évet követően elévül. A törzsutas kedvezmény az Eupolisz utak saját szervezésű részére vonatkozik (repülőjegyre nem), és személyhez kötött, tehát névre szól.
-
Gyermekkedvezmény van?
Minden 14 éves kor alatti utasunknak 10% kedvezményt adunk. A kedvezményt - ahogy a törzsutas kedvezményt - az Eupolisz utak saját szervezésű részére tudjuk adni (repülőjegyre tehát sajnos nem), de más kedvezményeinkkel, például a törzsutas kedvezménnyel összevonható, tehát akár 20% is lehet a gyermek kedvezmény mértéke. Fontos, hogy az életkor figyelembe vételénél az út indulási (nem az érkezési) dátumát vesszük alapul.
-
Van korhatár az útjaitokon?
Jellemzően nincs megszabva a korhatár. Természetesen minden út egy bizonyos alap fizikai felkészültséget megkíván a résztvevőtől, de ez a leggyakoribb esetben független az évek számától, sokkal inkább a hozzáállás számít. Azoknál a hegymászó utaknál, ahol a terhelés és a tengerszint feletti magasság már komolyan befolyásolhatja az ember fiziológiai állapotát, külön jelezzük ezt. Ha nem vagy biztos magadban, keress meg minket, igyekszünk segíteni a legjobb döntés meghozatalában.
-
A honlapon meghirdetett időpont nem jó nekem, várható új dátum?
Útjaink kínálatát folyamatosan frissítjük honlapunkon. Egy új dátum, függ az érdeklődéstől, a már meghirdetett út telítettségétől, a túravezető kapacitásától, és szervezési lehetőségektől. Javasoljuk, hogy jelentkezz a hírlevelünkre, melyben kétheti rendszerességgel a legfrissebb információkat foglaljuk össze!
-
Repülős utaknál mit jelent a két indulási dátum?
Utazási szerződésünk értelmében kétfajta túrát szervezünk: belföldről belföldre, illetve külföldről külföldre. Előbbi esetében a program Budapestről indul és érkezik, utóbbi esetében az első nap mindig a kinti program kezdőnapja. A repülés, vagy más módon való eljutás hivatalosan nem a program része, ebből következően felelősséget sem tudunk vállalni érte, de segítünk a megfelelő repülőjegy kiválasztásában, és megvásárlásában is.Ezért van a repülős utaknál bruttó idő, ami a Magyarországról való elindulást és megérkezést mutatja, illetve van a nettó, ami a konkrét utat, tehát a programot jelenti.
-
Hogy kerülhetek várólistára, ha a honlap szerint még vannak szabad helyek?
Az utolsó helyekre jelentkezőink is 3 munkanapot kapnak arra, hogy befizessék az előleget, vagy a részvételi díjat. Ha velük együtt már megvan a csoport maximális létszáma, akkor várólistára tesszük az új jelentkezőket. Erre az átfutási időre szükség van. Ha valaki lemondja az utat, vagy mégsem fizeti be a részvételi díjat, akkor a várólistára jelentkezetteket azonnal értesíteni tudjuk.
-
Háromnapos fizetési határidőt adtatok meg. Mi történik, ha kifutok az időből?
A visszaigazolásunktól számított 3 munkanapot adunk meg a leendő utasainknak, hogy befizessék az előleg összegét. Amennyiben ez nem történik meg, kénytelenek vagyunk törölni a foglalást.
-
Nem tudok részt venni a korábban befizetett úton. Mi a teendőm?
Ha le kell mondanod az utat, akkor kérjük, mindenképpen írásos formában tedd. Utazási szerződésünk 5. pontjában találod a lemondás esetére vonatkozó részletes leírást!Magyarországról induló utazások esetében:60 napon túli lemondás esetén 5.000 Ft költségtérítést vagy ha a részvételi díj összege nem haladja meg az 50.000 forintot, akkor a részvételi díj 10%-át mint költségtérítést kell megfizetni.Ha az Utas az indulástól számított 60. napon belül áll el a szerződéstől, akkor az Utazásszervezőnek bánatpénzt köteles fizetni, a bánatpénz után fennmaradó összeg az Utast illeti meg. A bánatpénz mértéke a program kezdő időpontjától a lemondás (elállás) (az írásban tett nyilatkozat megérkezése az Utazásszervezőhöz) időpontjáig számított naptári napok számától függ.60 és 36 nap közötti lemondás (elállás) esetén a részvételi díj 10%-a,35 és 21 nap közötti lemondás (elállás) esetén a bánatpénz a részvételi díj előlege (azaz a teljes részvételi díj minimum 40%-a),20 és 11 napon belüli lemondás (elállás) esetén a részvételi díj 70%-a,10 napon belül, illetve meg nem jelenés, elállás nem közlése esetén a részvételi díj 100%-a a bánatpénz mértéke.Külföldről külföldre induló utazások esetében:A program megkezdését megelőző 35. napnál korábbi elállás esetén az Utas az előleg összegével megegyező összegű kártalanítást köteles fizetni, ha az utasok létszáma már elérte az Utazásszervező által megállapított minimális létszámot, de az Utas elállása következtében – az elállás időpontjában – az utasok létszáma a megállapított minimális létszám alá kerül, vagy az utasok létszáma az Utazásszervező honlapján meghirdetett minimális létszám alatt van.60 napon túli lemondás esetén 5.000 Ft költségtérítést vagy ha a részvételi díj összege nem haladja meg az 50.000 forintot, akkor a részvételi díj 10%-át mint költségtérítést kell megfizetni.Ha az Utas az indulástól számított 60. napon belül áll el a szerződéstől, akkor az Utazásszervezőnek bánatpénzt köteles fizetni, a bánatpénz után fennmaradó összeg az Utast illeti meg. A bánatpénz mértéke a program kezdő időpontjától a lemondás (elállás) (az írásban tett nyilatkozat megérkezése az Utazásszervezőhöz) időpontjáig számított naptári napok számától függ.60 és 36 nap közötti lemondás (elállás) esetén a részvételi díj 10%-a,35 és 21 nap közötti lemondás (elállás) esetén a bánatpénz a részvételi díj előlege (azaz a teljes részvételi díj minimum 40%-a),20 és 11 napon belüli lemondás (elállás) esetén a részvételi díj 70%-a,10 napon belül, illetve meg nem jelenés, elállás nem közlése esetén a részvételi díj 100%-a a bánatpénz mértéke.A kár enyhítését szolgálja a fakultatív stornó biztosítás, melyet az első befizetéskor lehet csak megkötni. Ez arra vonatkozik, hogy ha pl. betegség, baleset, betörés esetén nem tudsz részt venni, és ezt igazolni tudod a biztosító felé, akkor a biztosító a részvételi díjadra vonatkozó anyagi károdnak a 80-100%-át megtéríti!Ha lemondod az utat, de valaki más jönne helyetted, akkor szintén írásos lemondást kérünk, illetve az új utastól írásos jelentkezést kell hogy küldjetek. Ebben az esetben az engedményezés költsége 5.000 forint.
-
Elfelejtettem befizetni 30 nappal indulás előtt a részvételi díj hátralékát! Mi lesz most?
Ha valaki kifut az időből, e-mailben értesítjük. Ha a felszólításra sem rendezni az út árát, akkor – összhangban az utazási szerződésünkben leírtakkal – levesszük az utaslistáról. Ebben az esetben a befizetett előleg összegét is elveszti.
-
Befizettem a teljes részvételi díjat, miért előlegszámlát kaptam?
Az utazásszervezésre vonatkozó speciális szabályok kikötik, hogy mindaddig, míg az út nem teljesül, előlegszámlát kell kiállítani. A végszámlát, melynek értéke nulla (mert a pénzügyi teljesítés már megtörtént), csak akkor állítjuk ki, mikor a csoport hazatért.
-
Kapunk vouchert, ami alapján az út indulásakor igazoljuk magunkat?
Nincs szükség külön igazoló papírra, a helyszínen a túravezetőnél lesz az utaslista.
Programok
-
A belépők díja miért nincs benne az árban?
A programok nagy része opcionális, tehát ha valaki nem szeretne részt venni rajta, nem kötelező. Túravezetőink mindig igyekeznek minden információt elmondani a környékről, és azok alapján az utas egyéni elképzelése alapján dönthet, hogy szeretne-e részt venni az adott programon.
-
Probléma-e az, ha nem szeretnék az utazás során minden túrán részt venni?
Amennyiben a túra csillagtúra - azaz a csoport ugyanarra a szállásra ér vissza este - nem probléma.Ilyen esetekben természetesen a túravezetővel előre kell egyeztetni. Alternatív programlehetőséggel kapcsolatban nyugodtan fordulj a túravezetőhöz!
-
Via ferrata utatokra jelentkeztem. Érdeklődnék, hogy milyen felszerelést biztosítotok?
Irodánk a ferrata utakhoz saját felszerelését biztosítja, melyet túravezetőink minden esetben alaposan átvizsgálnak: beülő, sisak… Használatát a túravezetők minden alkalommal megmutatják a résztvevőknek! A helyszínen fogjátok megkapni, illetve utolsó túrán a vezetők gyűjtik össze, és ellenőrzik.Amit kérünk, jelentkezéskor adjátok meg a pólóméreteteket, mert azzal egyezik meg a beülő mérete is!
Repülős útjainkkal kapcsolatban
-
Lesz személyes megbeszélés utazás előtt?
Repülős útjainknál utazás előtt minden esetben küldünk tájékoztató levelet a programhoz csatlakozó gyakorlati tudnivalókkal. A legtöbb esetben ezt megelőzi/kiegészíti az indulás előtt pár héttel a túravezető által - vagy egy olyan túravezető, aki jártas a területen - tartott személyes megbeszélés, a már befizetett utasoknak. Az elhangzottakat később e-mailben is összefoglaljuk, és minden utasnak elküldjük, hogy senki se maradjon le a fontos információkról!
-
Mikortól foglalja az iroda a repülőjegyeket ?
Irodánk akkor tudja elkezdeni ténylegesen a repülőjegyek foglalását, amikor kialakul az adott úton a minimális csoportlétszám. Ennek oka az, hogy a légitársaságok gyakran nagyon rövid fizetési határidőt adnak meg, addig pedig nem érdemes megvenni a jegyeket, míg nincsen meg az út biztos indításához szükséges minimális utaslétszám. Ezért azoknak az utasainknak se tanácsoljuk, hogy hamarabb foglaljanak, akik maguk intézik a jegyvásárlást.A repülőjegyek árai akár óráról-órára változhatnak, pontos árat csak a konkrét névre történő foglalást követően tudunk neked mondani, miután partnerirodánktól megkapjuk a repülőjegy-ajánlatot.A jegy foglalásához általában elegendő a név, amire a foglalás történik, kivétel ez alól Dél-, és Közép-Amerikába, illetve Ázsiába utazók, nekik szükséges emellett a pontos születési dátumukat, útlevélszámukat, ill. útlevelük lejárati idejét is megadni.Fontos, hogy a jelentkezéskor az útleveledben szereplő nevedet add meg, mert a jelentkezéskor megadott névre történik a foglalás!Sok légitársaság egy karakter eltérést sem engedélyez és karakter hibák miatt büntetést szabnak ki. Amennyiben rossz nevet adsz meg, sajnos a felelősséget nem tudjuk felvállalni.A repülőjegy kiállításával a fuvarozási szerződés a légitársaság és az utas között jön létre. Az utazási iroda a légitársaságok szolgáltatásáért felelősséget nem vállal!
-
Nagyon rövid fizetési határidőt adtatok meg a repülőjegyeket illetően. Mi történik, ha nem tudom a megadott időpontig teljesíteni?
Sajnos a légitársaságok maguk határozzák meg, hogy mi a határideje a jegy kifizetésének. Ez lehet akár 1 nap is! Mi befolyásolni ezt nem tudjuk, csupán tolmácsoljuk feléd a légitársaság feltételeit. Gyakran előfordul ezért, hogy a tájékoztató email kiküldését követően pár órával már fizetni is kell a jegyedet.
A fizetési határidő lejárta után a légitársaság törli a foglalást, illetőleg más kondíciók mellett lehet esetleg megvásárolni a jegyet (magasabb áron, más menetrenddel). -
Egyénileg szeretném a repülőjegyet megvenni! Megtehetem?
Természetesen megvásárolhatod egyénileg is a repülőjegyedet az általunk javasolt járatra vagy ha esetleg más menetrenddel szeretnél utazni mint a csoport, szívesen látunk el tanáccsal, hogy mire ügyelj, amikor jegyet keresel magadnak. Mindenképp érdemes nálunk a pontos menetrendről tájékozódni, hogy a csoport indulásához, illetve érkezéséhez tudd igazítani a saját jegyedet. Illetve fontos, hogy a csoport előtt érkezz meg, hogy ne kelljen a csoport többi tagjának rád várni.Amennyiben nem szeretnél élni az általunk kiküldött repülőjegyajánlattal mindenképp jelezd ezt felénk, mert dupla foglalás esetén a légitársaságok automatikusan, akár felhívás nélkül is törölhetik mindkét foglalásodat.Ha csoporttól eltérő menetrenddel/időpontban szeretnél utazni, legjobb, ha te magad intézed a jegyvásárlást, mivel te tudod a legjobban saját elképzeléseidet, igényeidet érvényesíteni, azonban szívesen megadunk minden szükséges segítséget ebben.Egyéni repülőjegyvásárlás esetén kérlek juttasd el irodánkba a repülőjegyed másolatát, hogy a túravezető minden utasának indulási és érkezési időpontjáról pontos információval rendelkezzen!Ez azért fontos, mert ha túravezetőnknek nincs információja rólad, illetve a járatodról, váratlan helyzetben elképzelhető, hogy nem lesz esélyed csatlakozni a csoporthoz!
-
Hogyan tudom átvenni az általatok megvásárolt repülőjegyet?
A jegykiállítást követően elküldik számunkra a jegyet, mely lehet elektronikus jegy, illetve papírjegy. Elmondható, hogy ma már csak legritkább esetben fordul elő papírjegy. Ezeket csak személyesen, irodánkban, illetve meghatalmazás esetén ismerősödnek is kiadjuk, az elektronikus jegyeket pedig e-mailben elküldjük, melyet otthon ki tudsz nyomtatni. Repülős útjaink előtt szoktunk tartani egy előtalálkozót, ami egyben ideális alkalom a jegyek átvételére is.
-
Le kell mondanom az utat. Mi a helyzet ilyenkor a már megvett repülőjegyemmel?
Amennyiben valamilyen oknál fogva kénytelen vagy lemondani az utat, valamint a már megvásárolt repülőjegyedet, jegyed ügyében a légitársaságok feltételei szerint tudunk eljárni. Minden egyes foglaláshoz elküldik számunkra a lemondás, illetve a módosítás feltételeit, -ez jegyenként változó-, melyeket mi a tájékoztató e-mailben elküldünk számodra.
-
Túl rövid az átszállási idő az általatok felkínált 2 repülőjárat között! Nem lehet ebből probléma?
Amennyiben egy légitársaság kiállít egy jegyet, ami gyakran egyben átszállásokat is tartalmaz, vállalja a felelősséget, hogy az utasokat eljuttassa ezekre a járatokra. Ha a csatlakozásnál nincs meg a minimális csatlakozási idő, akkor ki sem lehet állítani a jegyet. Ha a következő gép nem várja meg az utast, azért a jegyet kiállító légitársaság a felelős! Természetesen a légitársaság csak abban az esetben vállalja a felelősséget, ha a légitársaság hibájából késik le a csatlakozást.A repülőjegy kiállításával a fuvarozási szerződés a légitársaság és az utas között jön létre. Az utazási iroda a légitársaságok szolgáltatásáért felelősséget nem vállal.
-
Vegetáriánus/diabetikus vagyok. Repülőn lehet külön ételt igényelni?
Hosszú repülőutakon a légitársaságoknak biztosítaniuk kell speciális ellátást! Amennyiben ilyet szeretnél, kérjük azt nekünk minél hamarabb jelezd, hogy továbbítani tudjuk az illetékeseknek! Köszönjük!
Túravezetők
-
A honlapon feltüntetett túravezető fogja vezetni az utat?
Minden útnál fel vannak tüntetve azon túravezetőink, akik jártasak a területen. Ez persze nem azt jelenti, hogy mindenki ott is lesz az adott túrán, de kérdéseitekkel e-mailben nyugodtan fordulhattok hozzájuk. Indulás előtt a befizetett utasainknak küldünk e-mailben egy indulási tájékoztatót, melyben benne lesz a túrán résztvevő túravezető neve, illetve probléma esetére az elérhetősége.Tájékoztatásul: irodánk fenntartja a jogot, hogy a kijelölt vezető akadályoztatása esetén mással indítsa el a programot!
-
A csoport és a túravezető együtt utazik?
Előfordulhat, hogy a túravezető már a célországban van, így nem tudtok közösen utazni, de ilyen esetben természetesen minden segítséget megadunk, hogy rendben menjen az utazás!
Utazással kapcsolatban
-
Mikor derül ki, hogy biztosan indul-e az út, amire befizettem?
Utazási szerződésünk értelmében az iroda 20 nappal indulás előtt mondhatja le az utat, amennyiben nem gyűlik össze a minimális utaslétszám. Természetesen repülős utaknál korábbi határidőt szabunk meg, mivel a repülőjegyek intézése, illetve azok ára miatt nem várhatjuk ki ezt a szoros határidőt. Erről információt az adott útnál olvashatsz!
-
Oltásokkal kapcsolatos kérdéseimmel kihez fordulhatok?
Mivel a megfelelő védettség elérése céljából egyes oltásokat az indulás előtt akár több héttel korábban kell beadatni, fontos, hogy időben keresd fel háziorvosodat, illetve javasoljuk az Intermed Oltóközpontot (1132 Budapest, Váci út 70.); tel.: (06 1) 955 5750.
-
Miért nem közös a városnézés?
Közös városnézést túravezetőink nem tarthatnak, mivel ahhoz külön helyi idegenvezetői engedély kell. Ennek hiányában megbüntetnének. Természetesen túravezetőink igyekeznek minden hasznos információval ellátni a csoportot útközben, de magukat a városokat vagy helyi hivatásos idegenvezetővel, vagy egyénileg fedezzük fel!
-
Nem megyünk a túrák során veszélyes területekre?
Váratlan helyzetek bármikor, bárhol előfordulhatnak. Alapvetően az évek során gyakorlott és rutinos túravezetőinkkel olyan alaposan feltérképezett turisztikai útvonalakon mozgunk, ahol annak az esélye, hogy atrocitás érjen bennünket, igen csekély! Túravezetőink minden esetben figyelmeztetik a csoportot, hogy mit szabad, és mit nem, a biztonság érdekében!